FOOOOOOTOOOOOOS!!!!! - Reisverslag uit Castres, Frankrijk van Joris Driest - WaarBenJij.nu FOOOOOOTOOOOOOS!!!!! - Reisverslag uit Castres, Frankrijk van Joris Driest - WaarBenJij.nu

FOOOOOOTOOOOOOS!!!!!

Door: Jaurice

Blijf op de hoogte en volg Joris

11 Juni 2005 | Frankrijk, Castres

Op veler verzoek: plaatjes!!!
Maaaaarrrrr..... nu geen tijd voor uitleg, die volgt later. Voorlopig laat ik het speculeren aan jullie over...

• 11 Juni 2005 - 16:41

Laurens (die Andere):

Jaaaa, goed zo. Eindeijk beelden bij wat je daar allemaal uitspookt. :D

• 11 Juni 2005 - 18:12

Liesbeth:

Leuke foto's! Wat is het toch hard werken daar in Frankrijk. Ik vroeg me wel af welk kruis op die kerk jij hebt mogen schilderen.Hopelijk heb je een fijne tijd gehad aan de kust en nu weer aan de arbeid. Groetjes je moeder.

• 11 Juni 2005 - 21:43

Ralph Christina:

Leuke foto's. Ok geloof warempel dat ik een armspier heb ontdekt die daadwerkelijk zich ontwikkeld heeft. Pas op body builder!!! Je weet dadelijk niet wat je aanricht. Je hebt een kruis geschilderd, zegt je moeder ..wat moet ik me dsaar nu bij voorstellen ........ groet