Les photos! - Reisverslag uit Castres, Frankrijk van Joris Driest - WaarBenJij.nu Les photos! - Reisverslag uit Castres, Frankrijk van Joris Driest - WaarBenJij.nu

Les photos!

Door: Jorys

Blijf op de hoogte en volg Joris

09 Oktober 2005 | Frankrijk, Castres

Een korte update dit keer om jullie te wijzen op nieuwe fotos! Deze beantwoorden direct ralphs vraag over de spieren - en daarnaast kan ik zeggen dat ik gewonnen heb.
Gister waren we in Beziers - toffe stad, supergezellige dag gehad met iedereen. Vandaag relax dagje - ik heb vanochtend appeltaart gemaakt!

  • 11 Oktober 2005 - 10:59

    Gerbrand:

    Mooie foto's, in Nederland worden je verhalen nog bijgehouden!
    Zijn er nog ontwikkelingen in de liefde? Of blijf je nog gewoon om hard te werken de komende maanden in Frankrijk!?

  • 13 Oktober 2005 - 10:50

    Marc:

    Je had me ook nog andere foto's beloofd. :)

  • 20 Oktober 2005 - 16:47

    Monique:

    Wow... Inderdaad super mooie foto's!!! Succes met alles...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Castres

Joris
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 123
Totaal aantal bezoekers 35157

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: