cinema in frankrijk - Reisverslag uit Castres, Frankrijk van Joris Driest - WaarBenJij.nu cinema in frankrijk - Reisverslag uit Castres, Frankrijk van Joris Driest - WaarBenJij.nu

cinema in frankrijk

Door: Paul

Blijf op de hoogte en volg Joris

29 Juni 2005 | Frankrijk, Castres

Omdat ons aller joris druk is met werken werd de kikker gevraagd om gast auteur te spelen, hetgeen hem veel genoegen schenkt. De 2 broertjes genieten erg in Castress, ook omdat de temperatuur gedaald is de laatste dagen, het regent zelfs. Paul stapte nieuwsgierig de wereld die 'joris op werkvakantie in heet'. Paul trof hier een villa aan in een rustige buitenwijk van het hectische Castress. Met een groepje jongeren dat zit te chillen in de verschillende kamers van dit luxe onderkomen. Na in de villa wegwijs te zijn gemaakt werd het tijd om de omgeving te verkennen. Nadat wij al het vrouwelijk schoon in Castress hadden belaagd werd het tijd voor de omgeving. Ze gaan dan met de hele groep en wat doen ze dan met elkaar? Juist de auto pakken, naar het strand rijden en daar chillen. Dit herhaalt zich elke week, het is toch lichtelijk briljant. Ja, lezers uit Nederland ze hebben hier een leventje waar veel mensen, waaronder ik, jaloers op zijn. Toch kan het voor onze Joris nog beter want hij kan hier namelijk geen Nederlands spreken, vanwege de afwezigheid van soortgenoten. De Kikker merkte dat joris na 2 maanden ONZE taal bijster was geraakt. Daarom; iedereen die van joris houdt en hem geen Franse toekomst wenst stuur mailtjes naar hem toe of laat een bericht achter op deze site. Doen jullie dit niet dan zou joris wel kunnen worden opgeslokt door de Casteriaanse levenswijze en dat willen wij toch niet???
Dus schrijf of joris blijft, groeten vanuit een bewolkerig dorp.

• 29 Juni 2005 - 16:30

Jornt:

he Joris en de kikker!

groeten uit Ann Arbor!

Jornt

• 30 Juni 2005 - 22:03

Ralph:

Niet te geloven. Denk ik dat hij op z'n flatje driftig zit te studeren, popt hij opeens op in Frankrijk. Ja zo ken ik er nog een paar. Volgens mij was je zo jaloers, je kon niet wachten om te gaan checken op je broertje. Jij wil zeker ook zo'n werkvakantie hebben. Nou mooi niet.
    Joris, laat hem niet teveel proeven van het lekkers in Frankrijk, dadelijk wil hij daar ook blijven, en dan moeten we hem ook daar komen halen.
    Alle gekheid op een stokkie geniet, en kom bruin en gelaafd terug.

Ja dit is wat anders dan die plaatsen waar jij je werkvakanties placht door te brengen. Dus toch jaloers.........